Všetky informácie o rozoslaných kampaniach nájdete pod záložkou Rozosielky. V záložke Rozosielky kliknutím na danú rozoslanú kampaň zobrazíte stručný prehľad. Po kliknutí na ikonu modrého okna budete presmerovaný do podrobného prehľadu danej kampane.
Pomocou rozbaľovacieho menu je možné sa prepínať medzi reportmi z ostrých rozosielok a testovacích rozosielok, prípadne je možné zobraziť všetky zároveň.
Údaje v reportoch
MIERA OTVORENIA
Jedná sa o pomer medzi otvorenými a doručenými e-mailami. Priemerná miera otvorenia sa pohybuje medzi 15 - 16%. Musíme však pripočítať cca 5 - 6% adresátov, ktorí si e-mail otvoria len ako prostý text (otvorenie sa započíta len pri stiahnutí obrázkov). Týchto príjemcov, ktorí váš e-mail otvorili a prečítali, môžete exportovať zo systému do súboru.
Ako exportovať príjemcov, ktorí prečítali môj e-mail
MIERA PREKLIKU
Miera prekliku je pomer medzi počtom preklikov na odkazy a doručenými e-mailami. Priemerne sa pohybuje okolo 4% (v porovnaní s mierou otvorenia ide o 100% presnú metriku).
PODIEL NEDORUČENÝCH E-MAILOV
Nedoručenie e-mailu môže byť spôsobené z rôznych príčin, napríklad kvôli preplnenej schránke užívateľa. Preto je vhodné adresy, na ktoré sa nedá dlhodobo doručiť e-maily, eliminovať.
POČET ODHLÁSENÝCH PRÍJEMCOV
Priemerná miera odhlásenia sa pohybuje okolo 2%. Určité percento je teda bežné. Vždy je lepšie umožniť odhlásenie, než podstúpiť riziko, že adresát váš e-mail označí ako spam.
Nenašli ste, čo ste hľadali?
Nenašli ste, čo ste hľadali v našom výukovom centre, ani v našich video nápovedách?
Pokiaľ potrebujete pomôcť, napíšte nám na e-mail alebo zavolajte na 541 212 143.