Nepremeškajte žiadnu e-mail marketingovú novinku. Sledujte Boldem blog.

Prejsť na blog
Všetky články

Ako napísať pútavý predmet e-mailu, ktorý osloví Vašich zákazníkov?

Predmet e-mailu je kľúčový! V mnohých prípadoch rozhoduje práve oných pár úvodných slov o tom, či ho príjemca otvorí alebo e-mail zostane nedotknutý.

Ako napísať pútavý predmet e-mailu, ktorý osloví Vašich zákazníkov?

Veríme, že určite túžite po tom, aby k jeho otvoreniu, ak nie k ďalším kliknutiam, došlo. Buďte kreatívni, nebojte sa! Dajte si tú prácu a vymyslite super lákavý predmet, ktorý bude sprevádzaný rovnako dobrým preheadrom a určite tým zvýšite mieru otvorenosti Vašich e-mailov.

Než začneme, skúste sa zamyslieť, koľko takých e-mailov denne dostávate Vy a koľko z nich Vás zaujme natoľko, že ich otvoríte? A potom je tu otázka, prečo tieto e-maily v skutočnosti neotvoríte? Dôvodov môže byť hneď niekoľko. Trebárs predmet e-mailu vo Vás nevyvolal dôveru. Možno sa e-mail, vďaka predmetu, u Vás javil ako SPAM alebo bol jednoducho nudný a nijako výnimočný.

Vedeli ste, že 46 % všetkých e-mailov býva otvorených na mobilných zariadeniach? Je dôležité vziať túto informáciu do úvahy a predmety e-mailu tomu prispôsobiť.

1) V jednoduchosti je krása

Predmet by mal byť teda kratší. V súčasnej dobe sa odporúča 30-45 znakov. Takým základným pravidlom je, držať sa 6 až 8 slov.

2) Pošlite si skúšobný e-mail

Ešte predtým, než sa rozhodnete pre posledný klik, ktorý zabezpečí, že Vami pripravený e-mail sa rozošle na stovky, tisíce ak nie státisíce Vašich zákazníkov, skúste si poslať skúšobný e-mail na Vašu súkromnú adresu a následne ho otvoriť aj vo vašom mobilnom zariadení. Môžete tak ľahko zistiť, či je text dostatočne dlhý alebo naopak je potrebné ho skrátiť.

3) Vynechajte nadbytočné slová

Miesto pre text je, svojím spôsobom, limitovaný. Pokúste sa teda vyhnúť zbytočný slovám, ako '' Ahoj '', '' Teší ma / nás '', '' Ďakujem '' atď., Ktoré naopak môžete zakomponovať do samotného tela e-mailu.

4) Používajte kľúčové slová

Skúste zaradiť kľúčové slová, ktoré by Vašich príjemcov mohli zaujať natoľko, aby Váš e-mail otvorili. Kľúčové slová píšte na samotný začiatok predmetu e-mailu.

5) Dajte svojim zákazníkom vedieť, že potrebujete ich feedback

Ak je Vaša oznámenie dôležité a vyžadujete od Vašich príjemcov odpoveď, povedzte tento fakt v samotnom predmete e-mailu.

6) Skontrolujte si preklepy a chyby

Rovnako tak, keď kontrolujete text v samotnom tele e-mailu, nezabudnite skontrolovať predmet. Vyvarujte sa akýmkoľvek chybám a preklepom. Koniec koncov je to prvý text, ktorý Váš príjemca uvidí. Pokiaľ tu budú gramatické chyby, myslíte, že ho to prinúti k tomu, aby e-mail otvoril?

7) Nepíšte predmet KAPITÁLKAMI!

Rovnako tak sa snažte vyvarovať písania rade po sebe idúcich výkričníkov a otáznikov. Možno tak docielite pozornosť Vašich čitateľov, ale skôr, než že ich zaujmete, ich privediete do pocitu strachu a nedôvery tento e-mail otvoriť. Týmto krokom môžete tiež zamedziť zvýšeniu Vášho SPAM skóre.

Buďte srdciar

Ukážte svojim zákazníkom, že nie sú u Vás jednoduchým číslom. Poznáte ich mená? Využite toho! Vložte oslovenie hneď do predmetu. Personalizácia e-mailu je veľmi vítaná. Vaši príjemcovia to ocenia a otvorenosť Vašich e-mailov vzrastie.

Podajte to vtipne

Byť vtipný nie je práve jednoduché. Na druhú stranu to nie je nemožné. Ak sledujete dianie v spoločnosti a poznáte presne Vašu cieľovú skupinu, tak prečo to neskúsiť. Rovnako tak sa nebojte byť viac priateľskí. Snažte sa byť menej formálny a nebojte sa písať, ako keby ste písali svojim kamarátom.

Nechoďte okolo horúcej kaše

Pri písaní predmetu sa snažte byť čo najviac presní a výstižní a vždy vychádzajte z obsahu Vášho e-mailu. Napíšte to jednoducho tak ako to je.

Zľavičky, akcičky ala 1 + 1 alebo doprava zadarmo?

Ponúkate vo Vašom e-maile zľavu na Vaše produkty / služby alebo dopravu zadarmo? Nebudeme si nič nahovárať, keď sa tu verejne priznáme, že väčšina z nás na zľavy a dopravu zdarma počuje. Tak prečo túto informáciu nezakomponovať do samotného tela predmetu? Skúste byť ale viac kreatívny a snažte sa vyhnúť priamo slovám "zľava", "zadarmo" alebo "akcie". Tieto kúzelné slovíčka síce znejú lákavo, ale tiež sa často stáva, že e-mail skončí v nevyžiadanej pošte.

Nikto učený z neba nespadol, skúšajte to!

Hrajte sa so slovami, buďte kreatívni a skúšajte viac variantov. A / B testovanie Vám s tým môže pomôcť.

Dúfame, že Vám tento článok pomôže pri tvorení Vašich skvelých kampaní a Vaši zákazníci to ocenia. Ak by ste sa na niečo chceli opýtať, tak nám určite napíšte. Radi Vám pomôžeme!

Váš Mail Komplet

Zdieľajte tento článok:

Okomentujte tento článok

Naspät
hore