Mail Komplet je inteligentný nástroj, ktorý bol navrhnutý
marketingovými špecialistami pre marketinových špecialistov.
Prináša výsledky a zjednodušuje vám prácu.
Naše nástroje vám pomôžu spravovať databázu kontaktov, budovať ju, triediť dáta o kontaktných osobách, tvoriť segmenty, cieliť a automaticky udržiavať databázu stále čistú.
Kontakty naimportujete jednoduchým preťažením súboru do okna prehliadača. Môžete použiť hromadný import zo súboru, kontakty importovať priamo z textu alebo zo vzdialeného dátového zdroja - manuálne prípadne cez API. Zaberie to len pár sekúnd.
Podporovanými formátmi sú MS Excel (.xlsx, .xls), CSV, TXT, ale pokiaľ budete potrebovať iný formát, dajte nám vedieť a my import zabezpečíme.
Spôsoby kontinuálneho budovania databázy by mali patriť k základom každej e-mail marketingovej stratégie. V Mail Komplete si môžete nastaviť, či chcete používať single alebo double opt-in.
Prihlasovací formulár
Integrujte formulár k prihláseniu odberu newslettra do vašich stránok a začnite zbierať e-mailové adresy už dnes.
Mobilné aplikácie
Premeňte váš tablet na špičkový lapač kontaktov. Nechajte svojich zákazníkov vyplniť ich e-mailové adresy (za sekundu budú uložené v zozname príjemcov vášho účtu Mail Komplet a môžete im tak posielať správy).
Takto sme lovili e-maily zákazníkov vo vínnej pivnici.
Čistenie databázy je dôležité pre udržiavanie vysokej doručiteľnosti. Preto sú v aplikácii Mail Komplet integrované nástroje, ktoré vám s tým pomôžu.
Príjemcovia vašich e-mailov sa môžu jednoducho odhlásiť pomocou kliknutia na odhlasovací odkaz. Nedoručiteľné adresy sú automaticky odhlásené. Rovnako tak príjemcovia, od ktorých dostaneme spätnú väzbu, že nahlásili váš e-mail ako SPAM. Všetky tieto adresy sú automaticky zaznamenané v zložke odhlásení príjemcovia a nie je na nich nič zasielané.
Pre ľahké cielenie môžete využiť možnosť segmentácie priamo v kampani. Vybraný zoznam kontaktov môžete rozdeliť na jednotlivé segmenty podľa vami zadaných kritérií. Kampaň bude potom zaslaná len na zvolené segmenty.
Okrem toho môžete definovať neobmedzený počet vlastných stĺpcov vo svojej databáze a e-mailové adresy tak obohatiť o ďalšie údaje, podľa ktorých neskôr môžete segmentovať a výborne tak personalizovať.
Príprava novej e-mailovej kampane ešte nikdy nebola taká jednoduchá, intuitívna a rýchla.
Budete prekvapení, koľko času ušetríte.
S týmto sprievodcom je príprava kampaní ľahká a efektívna.
Nepotrebujete žiadne skúsenosti s HTML tvorbou šablón.
Náš šikovný editor vám umožní na základe jednoduchého preťaženia blokov (drag and drop) tvoriť krásne newslettre. Ako muster si môžete zvoliť nami predpripravené šablóny alebo sami začať od nuly.
Vďaka tomuto šikovnému editoru nepotrebujete poznať HTML kód.
Systém ho v pozadí blokov generuje automaticky za vás a to navyše tak, aby boli výsledné e-maily automaticky responzívne - teda dobre zobraziteľné naprieč celým spektrom zariadení.
Pre skúsených kodérov samozrejme máme aj klasický WYSIWYG editor, kde sa dá pomocou kódu tvoriť pokročilé projekty/kampane.
Základom e-mail marketingovej stratégie väčšiny e-shopov sú hlavne produktové newslettre. Vyvinuli sme super-jednoduchú integráciu vašich produktov do šablón tvorených v našom šikovnom editore. Prepojenie je jednoduché, cez XML feed. Vaše produkty následne nájdete v editovateľnej časti produktového bloku. Vyhľadajte pomocou fulltextu ten správny produkt a vložte ho do šablóny jediným kliknutím.
Vaše dokumenty a obrázky môžete ľahko nahrať priamo nám, do nášho cloudového úložiska a neskôr ich použiť vo svojich kampaniach. Nepotrebujete žiadny špeciálny hosting alebo server. To všetko je zabezpečené v rámci aplikácie Mail Komplet.
Pred odoslaním kampane si môžete pomocou našej anti-spamovej previerky nechať overiť, či je vaša kampaň správne nastavená. Systém tiež overí, či váš e-mail neobsahuje aspekty, na ktoré nesprávne reagujú antispamové filtre.
Systém ponúka podrobné štatistiky otvorenosti, prekliknutí a veľa ďalších ukazovateľov pre vyhodnotenie úspešnosti kampaní. Vďaka vizualizácii dát môžete na prvý pohľad vidieť, kde je priestor pre zlepšenie.
Pozrite sa, ako úspešná bola vaša kampaň. Naše reporty vám dajú ucelený prehľad o výsledkoch. Podľa jednotlivých metrík potom môžete naplánovať, ako ďalšiu kampaň optimalizovať.
Koľko ľudí otvorilo vašu kampaň (miera otvorení - open rate), koľko ľudí kliklo na odkaz vo vašej kampani (miera prekliknutia - click rate), percento odhlásených (unsubscribe rate), percento chybných e-mailov (bounce rate). Tvrdé chyby (hard bounces), mäkké chyby (soft bounces) a veľa ďalších metrík. Pomenujte ich a my vám ich dáme.
Pozrite sa, kto presne otvoril alebo neotvoril vašu kampaň, kto klikol na odkaz, kto presne sa odhlásil a prečo alebo aké e-mailové adresy boli označené ako nedoručiteľné a z akého dôvodu.
Pokiaľ chcete, môžete exportovať dáta priamo z našich reportov. Nič vám teda nebráni v tom, robiť si vaše vlastné vizualizácie obohatené napríklad o údaje z vášho elektronického obchodu, CRM alebo iných interných systémov.
Prečo posielať kampane manuálne, keď môžete všetko vopred nastaviť a posielať automaticky? Navrhli sme pre vás systém, ktorý vám uľahčí prácu a ušetrí čas. Využite toho a venujte sa v tomto čase niečomu inému.
Namiesto čakania na tú správnu chvíľu, keď budete môcť kliknúť na tlačidlo a odoslať kampaň ručne, môžete nastaviť rozosielanie vo vami stanovenom dni a čase a to úplne automaticky. Mail Komplet sa potom o rozoslanie kampane v presne naplánovanom čase postará za vás.
Viete, kedy majú vaši príjemcovia narodeniny? Kedy oslavujú sviatok alebo kedy majú výročie (povedzme jeden rok od ich prvého nákupu)? Pošlite im zľavový kupón ako darček, urobte im radosť a zvýšte svoje tržby.
Pomocou aplikácie Mail Komplet si môžete nastaviť každodenné automatické posielanie takejto kampane. Stačí nastaviť podmienky, podľa ktorých bude vždy daný príjemca vybraný - a to všetko automaticky.
Automatizujte synchronizáciu dát z vášho systému priamo do systému Mail Komplet použitím API rozhrania a využite tieto dáta k rozoslaniu automatických remarketingových správ vybraným príjemcom, ktorí zodpovedajú požadovaným kritériám. Presné cielenie vám umožní v ten správny čas, pripomenúť tomu správnemu zákazníkovi to, čo by mohol potrebovať.
Automatizované e-mailové kampane sú skvelou cestou, ako zviditeľniť vašu značku a udržať ju v povedomí zákazníkov. Vytvorte sekvenciu e-mailov, ktoré budú zaslané príjemcom automaticky a to v závislosti napríklad na obchodnej fáze, v ktorej sa daný príjemca práve nachádza. Odoslanie môže prebehnúť buď na základe nastavenia určitého časového intervalu alebo na základe istej dokončenej požadovanej akcie.
Posielajte uvítacie (welcome) e-maily, predstavenie služieb či sortimentu, týždenné novinky alebo inej marketingovej kampane. Spočiatku musíte nejaký čas venovať príprave, neskôr si však už budete užívať vygenerované výsledky, bez toho aby ste museli čokoľvek robiť.
Niekedy sa vám skrátka nechce importovať kontakty k nám do Mail Kompletu ručne a chcete poslať kampaň na skupinu vybraných kontaktov.
V takom prípade môžete použiť vzdialený dátový zdroj. Ak je kampaň hotová, automaticky je stiahnutá zo vzdialeného dátového zdroja (v reálnom čase) a e-maily sú poslané na všetky vybrané kontakty.
Mail Komplet e-maily len neposiela. Mail Komplet ich doručuje! Vždy sme v obraze a robíme všetko preto, aby to tak bolo vo všetkých dostupných schránkach. Na doručiteľnosti nám záleží zo všetkého najviac – prispôsobili sme teda všetko tak, aby skóre doručiteľnosti Mail Komplet bolo čo najvyššie.
Pred tým, než kampaň rozošlete, vám naša antispamová previerka zhodnotí vašu kampaň podľa vopred stanovených kritérií, podľa ktorých je každý e-mail hodnotený antispamovými filtrami schránok príjemcov.
Porušenie týchto zásad by mohlo zapríčiniť to, že by e-mail zachytili antispamové filtre a bola by tak tiež poškodená reputácia vašej domény ako odosielateľa.
Naše farma pre rozosielanie e-mailov (mail grid) je naprogramovaná tak, aby sa sama učila a počúvala to, čo jej ostatné servery hovoria. Spracováva neprijaté e-maily (bounces) a sťažnosti na spam, ktoré získava prostredníctvom tzv. Feedback loop. Skvelo zvláda tzv. greylisting i throttling.
Tiež zbiera a vyhodnocuje metriky a informácie o doručiteľnosti na úrovni každej domény. Na základe tých sa potom sama učí, ako s cieľovú doménou čo najefektívnejšie komunikovať.
Aktívne monitorujeme našu infraštruktúru, aby sme identifikovali možné riziká súvisiace s black listami alebo problémami s reputáciou IP adries. V momente, keď odhalíme nejaký problém, je ovplyvnená IP adresa ihneď vyradená zo systému a naši špecialisti na doručitelnosť začínajú analyzovať problém a príčiny a pracovať na rýchlom odstránení a prevencii do budúcna.
Naši vyškolený špecialisti monitorujú doručiteľnosť a držia ju na najvyššej možnej úrovni. Analyzujú, vyhodnocujú a riešia problémy týkajúce sa doručiteľnosti.
Skvelo ovládajú veci ako DKIM, SPF, DMARC, PTR, MX, SMTP, EHLO, RBL, IP a veľa ďalších technických detailov, vďaka čomu sa o ne vy nemusíte vôbec starať a môžete sa sústrediť na iné veci, ktoré sú kľúčové pre vaše podnikanie.